zondag 28 mei 2017

Formule 1 'WOMAN':              MONACO SPANNEND TOT HET EINDE>                                     ...

                     

MONACO SPANNEND TOT HET EINDE.


                            Foto: Jenny Minnen


Zondag was de race in Monaco. Na een best wel druk weekend, me heerlijk op de bank geïnstalleerd voor de race.
Zou Max hem nu wel uit rijden????
De start verliep zonder problemen en Raikkonen reed al snel aan kop. Dit heeft hij volgehouden tot bijna aan het eind van de race. Toch na de bandenwissel van Vettel, moest hij Vettel voor laten bij het uitkomen van de pitlane.
Max dacht er goed aan te doen om een vroege bandenwissel alleen hij gokte verkeerd. Het leverde hem een plek verlies op en dat stond echter niet in zijn planning. Dit liet hij ook duidelijk merken, toen hij vroeg of zijn teamgenoot Riccardo ook al van banden had gewisseld.
Ze hebben maar weg gepiept wat hij door de board radio riep. Max kennende waren dat heel veel woorden die ik hier maar niet zal herhalen.
Net op het moment dat ik op mijn Facebook wilde schrijven dat de race wel heel erg saai was en ik met moeite wakker kon blijven, gebeurde er toch weer iets wat een safety car opleverden.

Pascal Wehrlein crashte op een verschrikkelijke manier, maar gelukkig viel het allemaal mee en kon hij lopend zijn auto verlaten.



Voor de uitslag had dit verder geen invloed. Max probeerde Bottas niet meer in te halen. Ik denk dat hij de opdracht had gekregen zorg dat je op de vijfde plek heelhuids binnen komt, zodat hij nog wel zijn punten binnen kan halen.
Vettel werd eerste met zijn teamgenoot Raikkonen op de tweede plek en Riccardo derde plek.

Ja en dan deze week...............
Ongeveer anderhalve week geleden kreeg in een mail van Robbie Williams. Met een uitnodiging voor komende donderdag.

"Robbie is inviting you. Taking place at Manchester's Etihad Stadium on 1 juni 2017, this is a unique opportunity for you and a friend to enjoy te show before anyone else, allowing you to ger truly Upfront and personal wirh the man himself"



Nu moet ik vertellen dat dit wel een van mijn grootste wens was, om hem als journalist ooit te mogen te interviewen. Echter nooit verwacht dat dit zou gaan gebeuren. In eerste instantie heb ik ook gedacht dat er een grap werd uitgehaald. Waarom zou ik, nou een uitnodiging krijgen.
Wat schets mij verbazing ik krijg dezelfde dag twee tickets toe gemaild en lees op de site van Robbie Williams dat hij wereldwijd een aantal mensen heeft uitgenodigd. Deze mensen zouden inmiddels een mail hebben ontvangen.
Die mail had ik ontvangen, dus het was gewoon waar.

De volgende avond zette ik de televisie nog even aan voor het laatste nieuws en dat was schrikken. Hoorde ik nou goed dat er in het Stadion, waar ik heen ga een aanslag gepleegd.
Verder hoef ik weinig te vertellen, ik denk dat iedereen mee heeft gekregen, wat daar voor gruwelijke aanslag is gepleegd.
Heb het de hele nacht gevolgd en ik heb hier geen woorden voor. Toch staat mijn beslissing vast, wat er ook gebeurt ik ga naar Manchester. We laten ons niet gek maken, door zo'n stelletje lossers.

Inmiddels heb ik een nieuwe mail gekregen, met aanpassing. Zo moeten alle telefoons worden ingeleverd voor het concert en moeten we al om 16.00 uur aanwezig zijn.

Ik kijk er heel erg naar uit. Ook al weet ik dat het vliegen niet een pretje is met mijn benen. Dit wil ik toch echt niet missen. Deze kans krijg ik denk ik nooit meer.

Ik wens iedereen een hele fijne week en hou jullie op de hoogte van mijn trip naar Robbie.



Liefs Jenny Minnen


BlogSociety
                                                      

Geen opmerkingen: